Як зателефонувати оператору Водафон Україна
Іноді обійтися без допомоги консультантів неможливо, тому абонентам варто записати або запам’ятати номер оператора Водафон. Він дуже простий, тому ніяких складнощів з його використанням не виникне. Деякі труднощі можливі лише у тих, хто не хоче чекати черги і планує зв’язатися зі співробітниками підтримки без очікувань. Для них передбачений окремий платний номер. Крім того, клієнтам сторонніх мобільних компаній України доведеться також користуватися іншими контактами.
Содержание
Контакт-центри Vodafone по Україні
Колл-центр, за запевненнями самого оператора – одна з найбільших структур компанії. Роботу з клієнтами ведуть більше тисячі консультантів. При цьому основні підрозділи контактного центру в 2023 році розташовані у Львові та Дніпрі. Але, з огляду на те, що допомога абонентам, які потребують підтримки, надається віддалено, місце розташування центральних офісів вирішального значення не має, важлива компетентність співробітників і час обслуговування кожного, хто зателефонував.
Як зателефонувати оператору Водафон з мобільного
Щоб безкоштовно зателефонувати оператору Водафон і зв’язатися зі співробітниками call-центру, потрібно зробити кілька простих дій:
- набрати короткий номер 111;
- здійснити дзвінок;
- прослухати повідомлення робота;
- натиснути 0, щоб зв’язатися з людиною або скористатися рекомендаціями системи і спробувати знайти потрібну інформацію без спілкування з оператором.
Альтернативний варіант: зателефонувати на 111 – вибрати пункт 5 (операції з SIM-картою) – прослухати до кінця та натиснути 0 (нуль) для зв’язку з живим консультантом – натиснути 1 для вибору безкоштовної лінії або 2 для платної.
Важливо підкреслити, що при натисканні 0, абоненту повідомлять, що йому доведеться почекати, поки хтось з консультантів звільниться і зможе відповісти на дзвінок.
З номера іншого оператора
Щоб зв’язатися зі співробітниками контактного центру з телефонів сторонніх стільникових компаній або по міській лінії, потрібно використовувати комбінацію
При цьому важливо підкреслити, що:
- дзвінки з мобільних телефонів платні і тарифікуються згідно з умовами встановленого на сім-карту тарифу;
- виклики по міській лінії безкоштовні і не призводять до додаткових витрат.
Порядок отримання допомоги залишиться незмінним. Щоб отримати можливість задати питання, тому, хто дзвонить, доведеться прослухати голосове меню і вибрати відповідний розділ із запропонованих йому варіантів.
Як подзвонити оператору Водафон в роумінгу (за кордоном)
Щоб зв’язатися з операторами Vodafone в роумінгу, рекомендується набрати спеціальний номер для допомоги людям, що телефонують в call-центр з-за кордону . Потрібна комбінація виглядає наступним чином:
Дзвінок безкоштовний. Всі абоненти що знаходяться за кордоном, можуть вільно отримати консультації з питань зв’язку, якості послуг інтернету, технічних і фінансових моментів.
Платна лінія з оператором Водафон (10 гривень)
Щоб не чекати в черзі і зв’язатися з консультантом безпосередньо, в обхід інших абонентів, можна скористатися платною лінією. Для цього варто зателефонувати за спеціальним номером 555 і дочекатися відповіді. Раніше вартість розмови становила 50 копійок за хвилину, а зараз послуга має фіксовану оплату і не залежить від тривалості розмови.
Також іноді робот самостійно пропонує користувачам зв’язатися зі співробітниками call-центру. При цьому вартість подібної розмови складе 10 гривень.
Ще одним способом прискорити отримання відповіді стане написання звернення в онлайн-чат на сайті компанії. Але скористатися подібною послугою можуть не всі клієнти.
Для контрактних абонентів
Зателефонувати оператору Водафон (або MTS ) клієнтам з тарифом на контракті виявиться не складніше, ніж іншим абонентам. Їм пропонується скористатися тими ж способами, що описані вище.
Відмінностей в обслуговуванні між різними категоріями або містами проживання (допомога доступна як жителям Києва, так і клієнтам з інших міст країни) користувачів не передбачено, тому бажаючі можуть додзвонитися до оператора за номером 111.
Для корпоративних клієнтів і бізнесу
Компанія Vodafone подбала про підтримку корпоративних клієнтів і наданні консультаційної допомоги абонентам малого і середнього бізнесу. Таким клієнтам не доведеться чекати чергу або користуватися платною чергою, консультанти завжди готові надати допомогу в телефонному режимі за першим дзвінком:
Малий і середній бізнес | Корпоративні клієнти |
Для нових підключень: 0 800 400 007Підтримка 24/7: 050 462 0004 | Обслуговування: 0 800 400 001 |