Як відключити всі платні послуги на Водафон Україна
Іноді, щоб помітно знизити витрати на зв’язок, досить відключити платні послуги на Водафон. Для цього достатньо ввести код відключення непотрібної послуги, подивившись його на офіційному сайті компанії. Набагато складніше впоратися з проблемою, коли людина не знає про підключені опції, але помічає, що з балансу сім-карти пропадають гроші.
У такій ситуації абонент повинен спочатку перевірити, куди йдуть фінанси, і лише потім деактивувати непотрібні послуги. На щастя, оператор подбав про клієнтів і підготував кілька способів перевірки. Користувачеві залишиться лише вибрати підходящий і скористатися ним.
Содержание
Як зробити перевірку активних послуг Водафон
Існує кілька способів проведення перевірки:
- перший полягає у відвідуванні особистого кабінету (мобільного додатка My Vodafone) і перегляді в ньому переліку активних опцій;
- другий варіант зажадає застосування послуги «Стоп контент» або «Контент-ревізор».
Рекомендується використовувати їх разом, щоб повністю виключити збереження небажаних підписок. Додатково варто відправити ряд смс зі словом СТОП або STOP, щоб відключити підписки, які не вдасться розпізнати зазначеними способами. Відправляти потрібно на номери:
- 2535 для деактивації послуги «Звук»;
- 10251 – «Sim- меню»;
- 2024 – «Opera Mobile Store»;
- 281 4 – «Мобільний портал»;
- 7300 – «Ігровий портал»;
- 2822 – «SMS -Футбол»;
- 6911 – «Vodafone Safety».
Для відключення підписок з кодовим номером 3570, 5257 і 5857 потрібно відправити операторові Vodafone STOP на ці ж номери.
Послуга «Контент-ревізор»
Згадана вище послуга «Контент-ревізор» заслуговує окремого розгляду, оскільки саме вона запропонована оператором в якості основного способу перевірки. Щоб отримати інформацію про активні підписки, абонентам доведеться:
- відправити sms на короткий номер 2828;
- дочекатися відповіді і вивчити отриману інформацію.
У відповідному повідомленні користувач отримає детальний перелік підключених послуг із зазначенням того, як їх відключити (смс або комбінація для USSD -команди). Якщо платних опцій не виявиться, абонент отримає повідомлення з записом «активних підписок не виявлено». Виняток становлять перераховані вище послуги, спосіб деактивації яких вже вказано.
Важливо підкреслити, що відправка повідомлення на сервісний номер безкоштовна, тому перевірка не призведе до додаткових витрат. Кількість перевірочних повідомлень, які може відправити клієнт Vodafone Україна також необмежено.
Звернутися до консультантів компанії
Якщо зазначені методи не допоможуть домогтися бажаного результату, можна провести перевірку пакету послуг Водафон, звернувшись за допомогою до співробітників компанії. Клієнти можуть:
- зателефонувати до контактного центру;
- зв’язатися через онлайн-чат на сайті компанії;
- скористатися мобільним додатком My Vodafone;
- або завітати до найближчого відділення і задати питання працюючим там менеджерам.
Додатково, щоб не допустити появи непередбачених витрат на підписку, абонентам варто переглядати деталізацію витрат в особистому кабінеті.
В результаті користувач буде знати, куди йдуть гроші, і зможе своєчасно відмовитися від зайвих опцій і підписок.