Як підключити тариф Водафон після оплати
Якщо користувачеві не вистачило хвилин або гігабайтів в тарифі, він може повторно активувати пакет послуг на Водафон. В результаті тарифний план повністю оновиться, а абонент отримає ті ж пакети, що і при первинному підключенні.
Але важливо враховувати, що згадана послуга надається не безкоштовно. Оператор не стане збільшувати пакети клієнтів просто так. Тому, щоб не зіткнутися зі складнощами і не отримати відмову в обслуговуванні, перед активацією потрібно заздалегідь перевірити баланс і поповнити його, якщо буде потрібно.
Содержание
Навіщо відновлювати пакет послуг
Основна причина, що змушує користувачів оновлювати пакети, пов’язана з вичерпанням наявного ліміту дзвінків і інтернету. А тому абоненти Vodafone Україна зазвичай замовляють додаткові пакети позачергово:
- після вичерпання наявного набору хвилин;
- при закінченні базового набору гігабайтів.
Але зазвичай подібні дії здійснюються, коли близькі до вичерпання всі наявні набори послуг, оскільки в іншому випадку подібна операція виявиться невигідною: замість неї зручніше замовити додатковий пакет трафіку або хвилин. Він обійдеться дешевше, ніж повне оновлення тарифного плану.
Комбінації для активації
Щоб відновити пакети до початкового стану, потрібно:
- набрати на телефоні коротку USSD -команду *101*444#;
- натиснути клавішу додзвону;
- дочекатися позачергового зняття абонплати МТС Україна;
- перевірити статус тарифного плану та залишок хвилин, гігабайтів набравши *101*4# і кнопку виклику.
Важливо підкреслити, що зазначена комбінація універсальна і використовується для всіх тарифних планів, тому труднощів із пошуком потрібної команди не виникне.
Додатково варто враховувати, що вартість послуги дорівнює абонплаті. Тобто, при повторному підключенні тарифу абоненти не тільки отримують всі передбачені його умовами послуги, а й вносять повну оплату.
Для яких тарифів є оновлення пакета
Замовити оновлення тарифного плану можна практично на будь-якому діючому тарифі Vodafone передплатної системи, включаючи лінійки Device, Unlim і SuperNet. Головне, щоб у користувачів на рахунку було достатньо коштів і можна було зняти абонплату Водафон.
Але, якщо користувач сумнівається в доступності опції для його тарифу, рекомендується перевірити доступність обслуговування на офіційному порталі компанії або в мобільному додатку My Vodafone.
Нюанси при активації пакета Водафон після поповнення рахунку
Якщо користувачеві не вдається відновити пакети, значить:
- на рахунку недостатньо коштів для списання місячної абонплати (значить, потрібно покласти на нього додаткові гривні);
- набрана неправильна комбінація (варто відправити команду повторно);
- тарифний план не підтримує оновлення.
У разі виникнення проблем, клієнти Водафон здатні зателефонувати до контактного центру (номер 111) і попросити допомоги консультантів. Вони розберуться в причинах труднощів і відновлять тариф самостійно.