Водафон тарифи для жителів Донбасу і Луганська
Тарифи Водафон для Донецька і Луганська відрізняються від пропозицій згаданого оператора для інших регіонів. Телефонна компанія намагається шукати індивідуальний підхід до всіх клієнтів, тому створення регіональних тарифних планів давно перестало викликати подив. Але тимчасово окуповані території виділяються не тільки існуванням окремих тарифів, які недоступні для підключення в інших областях, але і відсутністю стандартних тарифних планів.
Тобто, зв’язок на південому сході країни повністю відрізняється від того, що пропонується іншим клієнтам Vodafone. Це пояснюється складнощами, з якими зіткнувся оператор, і бажанням стільникової компанії знайти вихід із становища.
Содержание
Покриття на території Донецької та Луганської областей
Складнощі з підтриманням якісного зв’язку і різко збільшені витрати оператора на обладнання – основні причини застосування особливих умов на території південно-східних областей. Бойові дії і відсутність стабільності призводить до того, що мобільна компанія постійно позбавляється потрібної техніки і не може відновити мережу відразу після виникнення поломки. Для цього доводиться задіяти додаткові ресурси, що вимагає великих вкладень.
Використання стандартних тарифів в подібній ситуації невигідно і нераціонально.
Втім, ніяких серйозних проблем з покриттям не виникає. Мережа присутня у всіх містах і селах, а здійснювати і приймати дзвінки можна в будь-якій точці. Головне, не забувати поповнювати баланс сім-карти, щоб зберігати можливість користуватися зв’язком.
Які тарифи доступні жителям цих областей
Доступні тарифи Водафон для жителів Донбасу – головна слабкість оператора на цій території. Ніяких позитивних змін в 2022 році не відбулося, тому абоненти здатні підключити лише 1 тарифний план – «Смартфон стандартний». При цьому пропонується 2 варіанти:
- денний;
- місячний.
Залежно від обраного варіанту підключення користувачі отримують:
Послуга | Денний тариф | Місячна підписка |
Дзвінки всередині мережі | необмежено | необмежено |
Дзвінки на інші мережі України | 1,5 грн за хвилину | 1,5 грн |
Інтернет | 50 Мб на добу | Пакет з 500 Мб |
Повідомлення | 1 гривня | 1 гривня |
Абонентська плата | 3 грн | 60 грн |
Зазначені умови складно назвати бездоганними, але інші тарифні плани в Донбасі недоступні.
Способи підключення тарифів Водафон для Луганської області
Якщо абонент давно користується послугами Vodafone (МТС), йому не доведеться замислюватися про підключення тарифного плану, оскільки перехід відбудеться автоматично. Іншим варто відвідати офіс компанії і придбати нову сім-карту.
Важливо враховувати, що:
- при підключенні тарифний план містить опцію «Гудок», яка через 7 діб стає платною (3,5 грн на добу);
- оператор не дозволяє жителям Донбасу підключити послугу «Рік без абонплат».
Потрібно знати, що спочатку абонентам підключається денна версія тарифу. Для зміни умов і управління послугами використовуються спеціальні команди:
- для оформлення місячної підписки *101*901#;
- для перевірки залишку інтернету в пакеті *101*901*1#.
Також управління є в мобільному додатку, де можна контролювати баланс і активувати додаткові послуги.
У Донецькій області
Ніяких відмінностей між підключенням тарифу Водафон для Луганська та Донецька не існує, оскільки в них немає сенсу. При цьому перейти зі «Смартфон Стандартний» на будь-який інший тарифний план неможливо. Оператор не передбачив такої можливості, тому, якщо вартість здасться абоненту занадто високою, доведеться звертатися до іншого оператора.
Проте користувачам доступні додаткові пакети послуг. Так, при вичерпанні інтернет-трафіку, автоматично активується додатковий пакет зі 100 Мб за 5 гривень. Відключити активацію додаткових пакетів можна в особистому кабінеті.
Куди звертатися для вирішення проблем
Вище вже згадувалося, що оператору непросто підтримувати зв’язок в регіоні на тому ж рівні, що і в інших областях України. Це вимагає від нього більше грошей і зусиль, а іноді впоратися з труднощами відразу буває просто неможливо. Тому, якщо абоненти зіткнуться з неприємностями, варто зв’язатися зі співробітниками контактного центру:
- скориставшись сервісним телефоном 111;
- відвідавши офіційний сайт і написавши в онлайн-чат (з’являється через хвилину перебування на сайті);
- відправивши лист через мобільний додаток «My Vodafone».
Після чого залишиться повідомити оператору, який відповів, про проблему і попросити допомоги. Консультанти постараються пояснити клієнтові, що зробити для відновлення зв’язку або зміни умов тарифу.