Тариф Vodafone Express – умови і вартість

Тарифний план Водафон Експрес виділяється на тлі інших пропозицій оператора, оскільки націлений на досить вузьку категорію клієнтів. Він розроблений спеціально для тих, хто звик робити багато дзвінків, але рідко користується іншими мобільними послугами.

Оператор передбачив, щоб на Express переходили лише ті клієнти, які дійсно зацікавлені в тарифі. Для цього Vodafone зробив недоступними більшість способів підключення тарифікації, залишивши лише покупку готової сім-карти. Подібний підхід гарантує, що абоненти не будуть зловживати тарифним планом.

Переваги тарифного плану

тариф Водафон Експрес

Основна перевага тарифного плану дешевизна. Також користувачам сподобається:

  • необмежені дзвінки всередині мережі;
  • відсутність непотрібних послуг;
  • збереження привілеїв, доступних абонентам Водафон.

Якщо придивитися до умов тарифного плану уважніше, всі перераховані плюси стануть моментально помітні.

ПослугаВартість і розмір пакета
Дзвінки всередині
мережі
Необмежено
Виклики на номери
інших операторів України
30 хвилин, після
вичерпання ліміту – 0,5 грн
Інтернет100 Мб, після закінчення
пакета – 500 Мб за 10 грн
СМС0,2 грн
Абонплата20 гривень щомісяця

Тобто, витрати абонента складуть всього 20 гривень, решта залежить виключно від активності людини.

Умови активації і продовження

Щоб підключити тарифний план, потрібно:

  1. купити нову сім-карту в будь-якій точці продажу або офісі компанії;
  2. зателефонувати до контактного центру за телефоном 111;
  3. внести на неї 40 гривень (одноразовим платежем) для активації стартового пакету.

Після чого сім-карта виявиться доступною для використання, а тариф підключеним. Абоненту залишиться лише вчасно вносити оплату, оскільки в разі відсутності на балансі грошей для списання абонентської плати, сімка тимчасово блокується. В результаті абонент не зможе не тільки здійснювати дзвінки, але і приймати дзвінки.

пакет Водафон Експрес

Дод. Послуги, доступні в тарифі Водафон Експрес

Клієнти, що підключили тариф Vodafone Express, отримують те ж саме обслуговування, що і інші абоненти компанії. Вони здатні:

  • підключати та відключати додаткові опції;
  • користуватися мобільним додатком;
  • отримувати допомогу співробітників контактного центру;
  • користуватися фінансовими послугами оператора;
  • підключати розважальні сервіси Vodafone.

Головне, не забувати кожен місяць поповнювати баланс, щоб зберігати карту активною, і пам’ятати, що велика частина пропонованих оператором сервісів і послуг вимагає додаткової оплати.