«Очікування» і «Утримання виклику» на Vodafone

Оператор мобільного зв’язку Vodafone Україна пропонує клієнтам великий список послуг, наприклад, очікування дзвінка та утримання дзвінка на Водафон.

Послуга «Чекання дзвінка»

послуга очікування виклику vodafone

Ця опція дозволяє в процесі розмови прийняти паралельно інший дзвінок. Якщо надійде дзвінок по другій лінії, з’являться звукові сигнали, а людина, яка телефонує, почує повідомлення, що ви розмовляєте. При цьому людина залишається на лінії абсолютно безкоштовно, очікує на закінчення розмови.

Управління послугою:

  • *43# – активація;
  • #43# – деактивація;
  • *#43# – перевірка статусу.

Опція «Утримання виклику»

послуга утримання виклику водофон

Абонент приймає виклик іншого абонента, паралельно перший, хто додзвонився, залишиться на зв’язку. Також за допомогою опції можна в процесі розмови зателефонувати до іншого абонента і при необхідності перемикатися між ними.

Доступні дії:

  • відповісти на паралельний дзвінок при цьому відключити поточну розмову – натиснути 2;
  • утримати першого абонента, відповісти на паралельний дзвінок – натиснути 2;
  • завершити розмову з другим абонентом та повернутися до першого абонента, виклик з яким утримано, – натиснути 1;
  • переключитися між дзвінками – натиснути 2;
  • надіслати сигнал «Зайнято» другому абоненту – натиснути 0;
  • Коли під час підключення опції «Голосова пошта» ви хочете проігнорувати дзвінок, дзвінок автоматично переводиться на голосову пошту.

Опція «Очікування дзвінка» використовується разом із послугою «Конференц-зв’язок».