«Очікування» і «Утримання виклику» на Vodafone
Оператор мобільного зв’язку Vodafone Україна пропонує клієнтам великий список послуг, наприклад, очікування дзвінка та утримання дзвінка на Водафон.
Послуга «Чекання дзвінка»
Ця опція дозволяє в процесі розмови прийняти паралельно інший дзвінок. Якщо надійде дзвінок по другій лінії, з’являться звукові сигнали, а людина, яка телефонує, почує повідомлення, що ви розмовляєте. При цьому людина залишається на лінії абсолютно безкоштовно, очікує на закінчення розмови.
Управління послугою:
- *43# – активація;
- #43# – деактивація;
- *#43# – перевірка статусу.
Опція «Утримання виклику»
Абонент приймає виклик іншого абонента, паралельно перший, хто додзвонився, залишиться на зв’язку. Також за допомогою опції можна в процесі розмови зателефонувати до іншого абонента і при необхідності перемикатися між ними.
Доступні дії:
- відповісти на паралельний дзвінок при цьому відключити поточну розмову – натиснути 2;
- утримати першого абонента, відповісти на паралельний дзвінок – натиснути 2;
- завершити розмову з другим абонентом та повернутися до першого абонента, виклик з яким утримано, – натиснути 1;
- переключитися між дзвінками – натиснути 2;
- надіслати сигнал «Зайнято» другому абоненту – натиснути 0;
- Коли під час підключення опції «Голосова пошта» ви хочете проігнорувати дзвінок, дзвінок автоматично переводиться на голосову пошту.
Опція «Очікування дзвінка» використовується разом із послугою «Конференц-зв’язок».