Перехід на Vodafone від іншого оператора

Нова послуга мобільного оператора Водафон – МНП (від англійської фрази – Mobile Number Portability) – дозволяє перенести власний номер телефону до іншого оператора.

Як працює послуга MNP

як перенести свій номер на vodafone

Перш за все, необхідно переконатися, що ваш номер телефону пройшов реєстрацію в базі даних мобільного оператора. Це означає, що телефон закріплений за вами. Абонент може бути як фізичною, так і юридичною особою.

Важливо! Абоненти, які користуються мобільним зв’язком за контрактом, можуть не перевіряти реєстрацію, при цьому форматі обслуговування вона є обов’язковою.

Якщо договір не укладено, діяти рекомендується так:

  • перш за все, дізнайтеся, чи зареєстрований номер телефону на ім’я абонента (дані можна отримати за телефоном клієнтської підтримки або у будь-якому відділенні);
  • оскільки реєстрація – обов’язкова умова для зміни номера, її потрібно пройти, зробити це можна двома способами – у будь-якому фірмовому відділенні (потрібний паспорт та СІМ-картка) або за допомогою електронного підпису (дистанційно);
  • Тепер потрібно заповнити заяву на перенесення номера до оператора Vodafone Україна.

Бонуси під час переходу

При зміні оператора на мобільного оператора «Водафон» абоненти отримують бонус:

  • 10 ГБ;
  • час для вільного спілкування всередині мережі та з абонентами інших операторів – 1000 хвилин.

Учасниками такої акції є:

  • усі нові користувачі, які приєдналися до мобільного оператора через опцію «Перенесення абонентського номера»;
  • абоненти передплаченої форми;
  • абоненти контрактної форми

Пропозиція діє до кінця року.

Способи подати заявку

перейти зі своїм номером на vodafone

Існує кілька способів подати заявку на послугу Vodafone mnp online:

  • на сайті Водафон;
  • через SMS-повідомлення.

Номер для відправки SMS-повідомлення відрізняється залежно від того, хто його відправляє — фізична чи юридична особа.

Також заяву можна подати за безкоштовним номером: 0800400111 або в найближчому фірмовому відділенні Водафон.

Абонент підбирає тарифний план, дату коли потрібно перенести номер. Якщо це не вказати, номер перенесуть автоматично протягом трьох робочих днів з дати подання заявки.

Причини відхилення заяви

Перелік можливих причин

  • Ваш номер не зареєстрований у поточного оператора
  • Вказаний номер зареєстрований на іншу людину
  • В заяві на перенесення номера надані неповні або недостовірні дані
  • Номер заблокований (послуги зв’язку не надаються)
  • Заява на перенесення вказаного номера вже була подана раніше
  • Після останнього перенесення номера не пройшло 30 календарних днів
  • Надання послуг по вказаному номеру може бути припинено через причини передбачені законодавством України (шахрайство та інше).

[згорнути]