Перехід на Vodafone від іншого оператора
Нова послуга мобільного оператора Водафон – МНП (від англійської фрази – Mobile Number Portability) – дозволяє перенести власний номер телефону до іншого оператора.
Содержание
Як працює послуга MNP
Перш за все, необхідно переконатися, що ваш номер телефону пройшов реєстрацію в базі даних мобільного оператора. Це означає, що телефон закріплений за вами. Абонент може бути як фізичною, так і юридичною особою.
Важливо! Абоненти, які користуються мобільним зв’язком за контрактом, можуть не перевіряти реєстрацію, при цьому форматі обслуговування вона є обов’язковою.
Якщо договір не укладено, діяти рекомендується так:
- перш за все, дізнайтеся, чи зареєстрований номер телефону на ім’я абонента (дані можна отримати за телефоном клієнтської підтримки або у будь-якому відділенні);
- оскільки реєстрація – обов’язкова умова для зміни номера, її потрібно пройти, зробити це можна двома способами – у будь-якому фірмовому відділенні (потрібний паспорт та СІМ-картка) або за допомогою електронного підпису (дистанційно);
- Тепер потрібно заповнити заяву на перенесення номера до оператора Vodafone Україна.
Бонуси під час переходу
При зміні оператора на мобільного оператора «Водафон» абоненти отримують бонус:
- 10 ГБ;
- час для вільного спілкування всередині мережі та з абонентами інших операторів – 1000 хвилин.
Учасниками такої акції є:
- усі нові користувачі, які приєдналися до мобільного оператора через опцію «Перенесення абонентського номера»;
- абоненти передплаченої форми;
- абоненти контрактної форми
Пропозиція діє до кінця року.
Способи подати заявку
Існує кілька способів подати заявку на послугу Vodafone mnp online:
- на сайті Водафон;
- через SMS-повідомлення.
Номер для відправки SMS-повідомлення відрізняється залежно від того, хто його відправляє — фізична чи юридична особа.
Також заяву можна подати за безкоштовним номером: 0800400111 або в найближчому фірмовому відділенні Водафон.
Абонент підбирає тарифний план, дату коли потрібно перенести номер. Якщо це не вказати, номер перенесуть автоматично протягом трьох робочих днів з дати подання заявки.
Причини відхилення заяви
- Ваш номер не зареєстрований у поточного оператора
- Вказаний номер зареєстрований на іншу людину
- В заяві на перенесення номера надані неповні або недостовірні дані
- Номер заблокований (послуги зв’язку не надаються)
- Заява на перенесення вказаного номера вже була подана раніше
- Після останнього перенесення номера не пройшло 30 календарних днів
- Надання послуг по вказаному номеру може бути припинено через причини передбачені законодавством України (шахрайство та інше).