Як замовити хвилини на Водафон (МТС Україна)
Замовити хвилини на Водафон, обмінявши бонусні бали на можливість здійснювати дзвінки – найпростіший спосіб зберегти зв’язок, не підвищуючи своїх витрат. Власне, для цього бонусна програма і створювалася: для економії на оплаті мобільних послуг.
Але, перш ніж зробити замовлення, потрібно уважно вивчити умови обслуговування і правила бонусної програми. Подібний підхід дозволить уникнути неприємних несподіванок і допоможе витрачати бонуси максимально ефективно і економно. Тим більше, оператор пропонує клієнтам велику кількість опцій і послуг, які дозволяється оплатити за допомогою бонусних балів.
Содержание
Принцип отримання безкоштовних хвилин на номери інших операторів
Розібратися, як працює бонусна програма, нескладно. Вона має на увазі наступні дії:
- користувач реєструється в програмі лояльності;
- вчиняє дії, що приносять бали;
- накопичує суму, якої буде достатньо для отримання «подарунка»
- обмінює накопичені бонуси на хвилини, гігабайти та інші послуги чи знижки.
Принцип отримання додаткових пакетів хвилин для дзвінків на номери сторонніх операторів України не відрізняється від замовлення інших послуг. Щоб скористатися бонусами, користувачам потрібно:
- дізнатися кількість хвилин в запропонованих оператором пакетах:
- уточнити вартість обміну – кількість балів, які доведеться віддати;
- з’ясувати USSD -команду для отримання пакету.
Після чого залишиться відправити запит і отримати можливість здійснювати дзвінки.
Основні умови
На поточний момент оператор пропонує 2 типи пакетів:
- на дзвінки за кордон;
- вихідні дзвінки на всі мережі України.
Пакети для спілкування всередині мережі відсутні. Це пов’язано з тим, що більшість тарифів дозволяють спілкуватися з абонентами Vodafone безкоштовно. Щоб замовити пакет для дзвінків за кордон, потрібно набрати наступну команду:
- 10 хвилин за 1000 балів – *777*2*210#;
- 30 хвилин за 3000 балів – *777*2*230#.
Щоб перевірити залишок хвилин, що залишилися, і термін їх дії, потрібно відправити короткий запит *777*2*211#. Потрібна інформація із зазначенням залишків в пакетах присутня в мобільному додатку, тому ніяких складнощів з її отриманням у абонентів не виникне.
Як підключити безкоштовні хвилини на Водафон (МТС Україна)
Вище вже згадувалося, що отримати додаткові хвилини для розмов з абонентами МТС та Водафон неможливо, оскільки подібних пакетів немає. Можливо, ситуація зміниться в майбутньому (якщо в подібній пропозиції з’явиться сенс), а поки клієнти здатні отримати пакети для дзвінків на інші мережі України. Вибирати доведеться з:
- 10 хвилин;
- 20 хвилин;
- 50 хв.
При цьому важливо пам’ятати, що отриманий для спілкування час дійсний протягом місяця. Після його завершення додаткові хвилини на інші оператори від Водафон згоряють, а витрачені бонуси не повертаються. Тому, щоб не витратити бали без користі, потрібно заздалегідь вирішити, як вони будуть використовуватися, і вибрати оптимально відповідний за розміром пакет.
Підключення за допомогою USSD -команди
Щоб замовити хвилини на Водафон за допомогою USSD -команди, потрібно набрати на телефоні наступні комбінації:
- 10 хвилин за 200 балів – *777*2*110#;
- 20 хвилин за 400 бонусів – *777*2*120#;
- 50 хвилинза 900 бонусів – *777*2150#.
Набравши команду і натиснувши клавішу додзвону, залишиться трохи почекати, поки телефонна компанія списує бонуси і зараховує хвилини. Зазвичай це відбувається протягом декількох секунд, після чого абонент отримує сповіщення про благополучне завершення операції.
Користувачам варто знати інші команди для управління бонусним рахунком:
- *777*1# – перевірка залишку бонусів;
- *777*2*302# – перевірка залишку пакетів.
У додатку My Vodafone
Якщо використання USSD -команд здасться незручним, користувачі здатні взяти хвилини на МТС в мобільному додатку My Vodafone. Для цього знадобиться:
- авторизуватися в додатку;
- відкрити розділ, присвячений бонусам;
- вибрати відповідну для обміну винагороду (дзвінки на всі мережі);
- замовити послугу і підтвердити прийняте рішення натисканням відповідної кнопки;
- почекати, поки нараховуються безкоштовні розмови.
Після чого можна сміливо здійснювати дзвінки, не побоюючись незапланованих витрат на зв’язок.
Куди звертатися якщо не вийшло обміняти самостійно
Якщо у абонента не вийде взяти бонусні послуги, варто зв’язатися з представниками оператора:
- написавши в онлайн-чат на сайті компанії;
- зв’язавшись із співробітниками контактного центру через внутрішній функціонал мобільного додатка;
- зателефонувавши за безкоштовним номером 111.
Скориставшись запропонованою порадою, залишиться описати ситуацію, що склалася, консультанту, який відповів, і попросити допомоги.