Національний роумінг від Vodafone Україна
Це новий формат комунікації між мобільними операторами України. Новий досвід командної роботи, який є вимушеним заходом через агресію рф та вторгнення її армії на територію України.
Великі компанії мобільного зв’язку Vodafone, Київстар та Lifecell об’єднали свої мережі покриття, щоб абоненти залишалися завжди на зв’язку (дзвінки, SMS, інтернет).
Содержание
Як працює національний роумінг Водафон
Якщо ви абонент Vodafone Україна і у вас зник зв’язок з пристроєм (немає можливості зайти в інтернет та здійснити дзвінок), ви можете в налаштуваннях телефону, в ручному режимі, переключитися на мережу іншого оператора (Київстар або Lifecell).
Скориставшись вишками даного оператора, ви знову будете на зв’язку з рідними та близькими (за умови, що вежі оператора працюватимуть справно у вашому регіоні).
При активації мобільного роумінгу швидкість інтернет-з’єднання буде до 512 Кбіт/сек.
Як вручну змінити оператора мережі
Така опція є у всіх смартфонах на ОС Android та iOS, зробити ручне налаштування не складе труднощів, для початку слід зайти в «Налаштування» – «Мобільна Мережа» та вимкнути автовибір мережі мобільної зв’язку, а далі бути послідовним:
- Для Андроїд – зайти «Налаштування» – «Мобільна мережа» ( або «Підключення») – «Оператор»
- Для iOS – «Параметри» – «Мобільні (стільникові) дані» – «Вибір мережі»
Після чого потрібно в ручному режимі вибрати оператора та перевірити роботу його мережі:
- Вибрати доступну мережу: UA-KYIVSTAR або lifecell (якщо реєстрація не пройшла з 1-го разу, спробуйте ще раз, або виберіть іншу мережу).
- Щоб працював інтернет – увімкніть передачу даних у роумінгу (для iOS – роумінг даних)
- Після реєстрації в мережі, зайдіть у браузер або месенджер та перевірте наявність інтернет-з’єднання (зайти на будь-який сайт, або надіслати повідомлення), здійсніть дзвінок.
Умови та вартість
Хвилини для дзвінків, SMS-повідомлення та ліміт Гб інтернету – повністю відповідає вашому тарифу у оператора Vodafone Україна. Обмеження у національному роумінгу, будуть тільки до швидкості інтернету (max 512 Кбіт/сек). Перевірити швидкість можна за посиланням.
При використанні національного роумінгу, тарифікація проходить відповідно до тарифного плану абонента та послугами які були активовані у пакеті.
Жодних додаткових коштів оператори не списують.
Рекомендації щодо використання
Пам’ятайте , що при підключенні до нац. роумінгу, створюється додаткова навантаження на мережу обраного вами оператора.
Прохання поставитися до цього з розумінням та максимального зменшити це навантаження, щоб усі хто потребує, могли скористатися послугою. Як це зробити:
- відключіть автоматичні оновлення додатків (важливі ви завжди зможете оновити вручну);
- вимкнути фоновий режим для програм, якими ви не часто користуєтесь;
- вимкнути автовідтворення відео в месенджерах (telegram, viber);
- під час перегляду відео-роликів ставити низьку або середню якість (360-720p);
- за можливості, користуватися Wi-Fi для виходу в інтернет.
Так само, не варто забувати про перевірку працездатності мережі свого оператора Vodafone кожен день, а при відновленні, відразу переходити на його мережу.
Підтримка клієнтів Vodafone у національному роумінгу доступна за номером – 0 800 400 111 (дзвінки на короткий номер недоступні з мережі іншого оператора).