Vodafone Analytics – допомагаємо вашому бізнесу
Vodafone Analytics – набір інструментів для бізнесу від українського мобільного оператора. За рахунок використання особливих технологій, клієнт отримує точний опис портрета своєї цільової аудиторії, може аналізувати ринок і приймати рішення, де оптимально буде відкрити новий магазин своєї мережі.
Содержание
Більше про технологію Big Data
Big Data – технологія, яка дозволяє отримати доступ до цифрового шлейфу, який залишають за собою абоненти мобільного оператора при використанні послуг зв’язку та доступу до мережі інтернет. Отримана в результаті інформація може використовуватися для аналізу потенційної аудиторії клієнтів по конкретним критеріям.
Big Data від Водафон дозволяє знайти серед 20 мільйонів абонентів по всій Україні клієнтів, які схожі на людей, що вже використовують послуги конкретної компанії. За рахунок цього вдається вибрати оптимальне розташування для нового магазину, кафе, барбершопа або іншого бізнесу.
Водафон також надає доступ до геолокації потенційних клієнтів. У підсумку можна виконувати адресну розсилку рекламних та інших пропозицій для розширення купівельної бази. Водафон Аналітикс дарує власникам бізнесу впевненість в тому, що розіслані повідомлення побачать саме зацікавлені в пропозиції люди.
Використання Big Data має цілий перелік переваг – власник бізнесу починає краще розуміти поведінку потенційних клієнтів, отримує можливість стежити за статистикою покупок і переміщеннями. Технологія буде корисна не тільки для рітейлерів, а й для інших сфер, наприклад, для страхування. Одна із страхових компаній, яка встигла скористатися перевагами технології, UPSK запропонувала своїм клієнтам нову послугу на базі зібраних даних – турбота 24/7.
Послуга стала актуальна в період епідемії вірусу, коли люди, що знаходяться на роботі за кордоном, змогли дистанційно стежити за благополуччям своїх близьких.
«Великі дані» актуальні для власників малого, середнього та великого бізнесу. Технологія дозволяє оперативно аналізувати сигнали і стежити за новими тенденціями на ринку, щоб пропонувати потенційним клієнтам дійсно цікавий продукт.
Послуги, що надаються
В рамках послуги Водафон Аналістик клієнтові надаються наступні послуги:
- Таргетована реклама. Можливість інформування цільової аудиторії в необхідному місті і в певний час для досягнення кращої конверсії;
- Аналіз поведінкових факторів клієнтів. Надана оператором інформація дозволить краще проаналізувати портрет потенційного клієнта – де він живе, чим цікавиться, де частіше здійснює покупки та ін.;
- Пошук нових потенційних клієнтів. Спеціальна модель дозволить шукати на мапі клієнтів, схожих поведінкою на людей, які вже користуються послугами бізнесу;
Кому будуть корисні послуги Vodafone Analytics
Послуга Vodafone Analytics буде корисна представникам малого та середнього бізнесу, які ще перебувають на стадії розширення своєї клієнтської бази і мережі надання послуг на території України.
Аналітик допомагає знизити витрати на інформаційну розсилку, при цьому зробивши її більш ефективною. СМС доходить тільки до абонентів, які можуть стати потенційними клієнтами, ознайомившись з пропозицією.
Контакти для звернень
Щоб почати розвиток бізнесу разом з Vodafone, досить звернутися в найближчий офіс компанії або залишити заявку по електронній пошті BigDataWanted@vodafone.ua.